ماگ فانتزی - An Overview

Wiki Article

مدل پیراهن بلند مجلسی ساتن؛ با وجود این مدل ها خیره کننده باشید

ماگ‌های حمل و نقل یا ماگ مسافرتی یا ماگ تراول (تراول ماگ)

ما ایرانی‌ها از خودمان و علایق شخصی هم که بگذریم، بدون شک نمی‌توانیم این موضوع مهم را نادیده بگیریم که استفاده از لیوان و فنجان‌هایی خاص و چشمگیر تا چه اندازه بر کیفیت میهمانی و مراسمات مختلف، تاثیرگذار است. 

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

دربرابر سرمای فریزر و گرمای مایکروفر مقاومه و شما با خیال راحت می‌تونید از اون استفاده کنید. فقط یادتون باشه قاشق رو تو مایکروفر نگذارید چون فلزیه.طرح گ..

سفارش شما در لایه های حفاظت کننده قرار میگیرد و بگونه ای بسته بندی میشود تا بدون هیچ مشکل و آسیبی در سریع ترین زمان برای شما ارسال شود.

 شما می‌توانید در این سایت انواع متفاوت محصولات برند های معروف جهان را مشاهده کنید و به خرید محصول مورد نظر خود با ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد بپردازید، محصولات موجود در این سایت در تنوع بسیار بالایی در اختیار شما قرار دارند.

این ماگ ها را بیشتر برای نوشیدنی گرم استفاده می کنند چون قابلیت نگهداری مایع داغ را برای چندین ساعت دارد.

از ماگ سرامیکی فانتزی گذشته مدل دیگری که میتوانید بسیار روی آن حساب باز کنید جنس پیرکس است که امروزه بسیار ترند شده و دوباره مدلهای جذاب و فانتزی زیادی از آن تولید گردیده.

زیبایی و مدرنیته با این دکوری‌های بتنی و سیمانی شیک

پس قبل از خرید تراول ماگ فانتزی و دخترانه از دیجی کالا یا ترب، عجله نکنید و قیمت سایت پینکالا رو هم چک کنید.

همونطور که از اسمش پیداست برای ریختن قهوه، کاپوچینو، موکا، ماکیاتو و… کاربرد داره. ماگ قهوه اندازه کمتری نسبت به ماگ سرامیکی داره و تنوع زیادی هم توشون هست.

شما می‌تونین هر طرحی که مدنظرتون هست رو به صورت ماگ حرارتی دربیاین، فرقی هم نداره که چی باشه، از عکس خانوادگیتون گرفته تا لوگوی شرکت میتونه روی ماگ حرارتی چاپ بشه.

شاید با شنیدن این اسم، خرید ماگ مسافرتی به ذهنتان بیاید اما ??????? ????? سفر تنها جایی نیست که در آن از این ماگ‌های مفید استفاده می‌کنند.

Report this wiki page